Retour- en Terugbetalingsbeleid

Retour- en Terugbetalingsbeleid van Brocantepost.nl

Retourtermijn Klanten hebben het recht om hun aankoop binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het product in ongebruikte en onbeschreven staat zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd.

Retourprocedure Om een retour aan te vragen, dienen klanten in te loggen op hun account op brocantepost.nl en het retourverzoek daar in te dienen. Na goedkeuring van het verzoek moeten de producten naar het opgegeven adres worden teruggestuurd.

Verzendkosten De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor rekening van de klant.

Uitzonderingen Artikelen die met korting zijn gekocht of die gepersonaliseerd zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

Terugbetaling Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, wordt de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Het bedrag wordt teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode van de klant. Als de producten niet in de juiste staat zijn, wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld en kan er gekozen worden voor een tegoedbon met 30% korting op het totaalbedrag van de bestelling.

Beschadigde of Verkeerd Geleverde Producten Als een product beschadigd of verkeerd is geleverd, biedt brocantepost.nl de mogelijkheid tot omruilen voor een onbeschadigd exemplaar, een volledige terugbetaling of een waardebon ter waarde van het aankoopbedrag.

Internationale Retouren Voor internationale retouren geldt hetzelfde beleid als voor binnenlandse retouren.

Contactinformatie Voor vragen over retouren kunnen klanten contact opnemen via telefoonnummer 0184-234400 of e-mailen naar info@brocantepost.nl. Er wordt binnen 5 werkdagen contact opgenomen om vragen of problemen met betrekking tot retouren te behandelen.